HOSTESSY

Hostessa to kluczowa atrakcja na eventach firmowych, targach, konferencjach i imprezach plenerowych. Jej zadaniem jest zapewnienie gościom profesjonalnej obsługi, pomoc w rejestracji, rozdawanie materiałów promocyjnych, a także dbanie o atmosferę wydarzenia. Dzięki jej zaangażowaniu, Twoje wydarzenie firmowe zyska wyjątkowy charakter i sprawi, że uczestnicy poczują się komfortowo.

Kim są hostessy i promotorzy ?

Hostessy i promotorzy to osoby pełniące rolę opieki nad gośćmi bądź klientami na różnych imprezach i eventach, np. wystawach, targach, akcjach promocyjnych.

KOSZTY USŁUGI

KOSZT

1 GODZINA – 350 zł

KAŻDA KOLEJNA – 200 zł

 

PARAMETRY/WYDAJNOŚĆ

Cena dotyczy 1 hostessy

 

Jaki strój zapewniamy hostessom ?

Stroje hostess omawiamy z klientem przed realizacją. Dbamy o to, aby pracownicy wynajęci na Twój event pasowali do charakteru i klimatu Twojego wydarzenia.

Dlaczego impreza bez hostessy się nie uda ?

Atrakcyjne i uśmiechnięte hostessy pomagają w kreowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Co więcej odznaczają się wysoką kulturą osobistą, umiejętnościami słuchania i prowadzenia rozmów w taki sposób, by to gość czuł się wyróżniony. 

 

4 powody- dlaczego powinieneś wynająć hostessę ?

1.  Hostessa profesjonalnie obsłuży Twoje stanowisko firmowe

2. Pomaga Ci w kreowaniu pozytywnego wizerunku firmy

3. Pomoże Ci w dystrybucji materiałów i gadżetów reklamowych

4. Zadba o prestiż przedsiębiorstwa

Koniecznie sprawdź: 

Może poniższe propozycję sprawdzą się na Twojej imprezie ?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI:

 [email protected]

tel.: 733 626 930