HOSTESSY
Hostessa to kluczowa atrakcja na eventach firmowych, targach, konferencjach i imprezach plenerowych. Jej zadaniem jest zapewnienie gościom profesjonalnej obsługi, pomoc w rejestracji, rozdawanie materiałów promocyjnych, a także dbanie o atmosferę wydarzenia. Dzięki jej zaangażowaniu, Twoje wydarzenie firmowe zyska wyjątkowy charakter i sprawi, że uczestnicy poczują się komfortowo.
Kim są hostessy i promotorzy ?
Hostessy i promotorzy to osoby pełniące rolę opieki nad gośćmi bądź klientami na różnych imprezach i eventach, np. wystawach, targach, akcjach promocyjnych.
KOSZTY USŁUGI
KOSZT
1 GODZINA – 350 zł
KAŻDA KOLEJNA – 200 zł
PARAMETRY/WYDAJNOŚĆ
Cena dotyczy 1 hostessy
Jaki strój zapewniamy hostessom ?
Stroje hostess omawiamy z klientem przed realizacją. Dbamy o to, aby pracownicy wynajęci na Twój event pasowali do charakteru i klimatu Twojego wydarzenia.
Dlaczego impreza bez hostessy się nie uda ?
Atrakcyjne i uśmiechnięte hostessy pomagają w kreowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Co więcej odznaczają się wysoką kulturą osobistą, umiejętnościami słuchania i prowadzenia rozmów w taki sposób, by to gość czuł się wyróżniony.
4 powody- dlaczego powinieneś wynająć hostessę ?
1. Hostessa profesjonalnie obsłuży Twoje stanowisko firmowe
2. Pomaga Ci w kreowaniu pozytywnego wizerunku firmy
3. Pomoże Ci w dystrybucji materiałów i gadżetów reklamowych
4. Zadba o prestiż przedsiębiorstwa
Koniecznie sprawdź:
Może poniższe propozycję sprawdzą się na Twojej imprezie ?